piątek, 21 marca 2014

Wyniki losowania

Witam drogie panie!

Z małym opóźnieniem wystawiam wyniki losowania mojego konkursu.

W związku z tym iż w konkursie wzięło udział tylko 6 osób (a reszta niech żałuje ;) ) nie będę zmniejszać ilości losowanych prezentów. Jak w zapowiedzi pozostaną 3 nagrody. Powiem nawet więcej. Pozostałe 3 osoby które wzięły udział w konkursie też dostana ode mnie nagrody :) tyle że już nie rzeczowe.

A więc. Do losowania liczb wybrałam program losujący ze stronki random.org (dziękuję twórcom :) )

Wprowadziłam min i max liczbę :)

I oto co nam wydał program

Liczba pierwsza - 1.... hmmm no logiczne kto pierwszy ten pierwszy :)


Liczba druga -  6 .... no tym ostatnim też być czasem dobrze :)
 

 Liczba trzecia - 4.... nooo i mamy środeczek :)



Wszystkim uczestniczkom serdecznie gratuluję i dziękuję za udział w konkursie!

Proszę wszystkie uczestniczki o wysłanie na mojego maila nadia.poliszczuk@gmail.com adresów do korespondencji oraz numerów kontaktowych na wszelki wypadek.

Mała uwaga. W związku z tym iż obdarzanie was nagrodami (super fajowskimi i zupełnie wyjątkowymi) miało się odbyć po Lash Boomie który jak może wiecie był przeniesiony dlatego że w Kijowie było jak było, to obdarzę was nagrodami po tym jak się Lash Boom odbędzie. Czekajcie więc na listonosza w pierwszej połowie czerwca.

Życzę wszystkim słonecznego dnia wagarowicza :)







2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. na FB już pisałam że moja wina i że siódemka dostanie coś szczególnego z tego względu że jej nie było w losowaniu ;) Tak że proszę wszystkie dziewczyny o dane na maila.

      Usuń

Kazdy nosi rzesy! A Ty?

Właśnie kończy się mój urlop na Helu. Od poniedziałku znów jestem z wami. Ale zboczenia zawodowe to zboczenia zawodowe :) Nawet w muzeum wo...